Навчальна практика
Блок 1. Програма з проведення навчальної практики учнів 8-го класу в редакційно-видавничому центрі
Блок 2. Виконання ремонтних робіт технічних агрегатів із пасовою передачею
Список публікацій за темою дослідження
1. Чінчой
А. О. Організація і проведення навчальної практики старшокласників у
редакційно-видавничому центрі // Науковий часопис Національного педагогічного
університету імені М.П.Драгоманова. Серія №5. Педагогічні
науки: Реалії та перспективи. – Випуск 40: збірник наукових праць. – Київ,
2013. С. 269-273.
2.
Чінчой
А. О. Створення математичних задач з елементами історизму як засіб
формування пізнавального інтересу учнів гуманітарних класів// Науковий часопис
Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія №5. Педагогічні
науки: Реалії та перспективи. – Випуск 47: збірник наукових праць. – Київ,
2014. С. 295-300.
3. Чінчой
А. О. Використання археологічного матеріалу на уроках математики// Наукові
записки. – Випуск 6. – Серія: Проблеми
методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина ІІ. –
Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2014.
С. 34-39.
4. Чінчой
А. О. Математичне моделювання як засіб здійснення міжпредметних зв’язків
курсу алгебри / Чінчой А.О. //Наукові
записки. – Вип 9. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і
технологічної освіти. Ч.1. Кіровоград:
РВВ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2016. С. 54-61.
5.
Чінчой
А. О. Розв’язування задач міжпредметного змісту методом математичного
моделювання //Засоби і технології сучасного навчального середовища: Матеріали
конференції, м. Кіровоград, 27-28 травня 2016 року/ Відповідальний редактор:
С.П.Величко. Кіровоград: ПП «Ексклюзив Систем», 2016. С. 64−66.
6.
Чінчой
А. О. , Швець В. О. Математичне моделювання як один із методів
реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу алгебри. Математика в
рідній школі. 2016. №9. С.
27–30.
7.
Чінчой
А. О. Прикладна спрямованість курсу алгебри основної школи //Реалізація
наступності в математичній освіті: Реалії та перспективи: збірник наукових
праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса,
15-16 вересня 2016 року. Х.: Вид-во «Ранок»,
2016. С. 129−131.
2017
р.:
8. Новікова
А. О. Система задач як засіб реалізації прикладної спрямованості курсу
алгебри основної школи //Тези доповідей Міжнародної науково-практичної
конференції «Актуальні проблеми теорії і методики навчання математики: до
70-річчя кафедри математики і теорії та методики навчання математики НПУ імені
М. П. Драгоманова», 11 –13 травня 2017 р., м. Київ, Україна – К.:
НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017.
С.28 –29.
9.
Новикова
А. А., Швец В. А. Прикладная направленность курса алгебры основной
школы //Физико-математическое образование: цели, достижения и перспективы:
материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 10 – 13 мая, 2017 г . / Белорус. гос. пед.
ун-т им. М. Танка; редкол. С. И. Василец (отв. ред.) [и
др.]. : Минск: БГПУ, 2017. С.122 –124.
10. Новікова А. О., Швець В. О. Система задач з
теми “Нерівності” як засіб реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу
алгебри // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені
М. П. Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій та середній
школі. – Випуск 18 : збірник наукових праць.
Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. С. 170 – 178.
11.
Новікова
А. О. Змістова лінія тотожні перетворення в контексті прикладної
спрямованості курсу алгебри / Новікова А.О. //Наукові
записки. Вип 12. Серія: Проблеми
методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 3. Кропивницький: РВВ ЦДПУ імені Володимира
Винниченка, 2017. С. 37−41.
12.
Новикова А. Система задач как средство
реализации прикладной направленности курса алгебры. Univers Pedagogic. Revistă
de Pedagogie şi Psihologie a Institutului de Științe ale Educaţiei. 2017. Nr.4 (56). С. 48 – 52.
13.
Швец
В.А., Новикова А.А. Прикладная направленность курса алгебры. Годишник на ШУ „Епископ К. Преславски‟
Факултет по математика и информатика, том XVIII C, 2017, стр. 105 – 117.
14.
Новікова
А. О. До питання про створення системи прикладних задач з курсу алгебри
основної школи. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики:
зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.–практ. конф., 30 травня – 1 червня
2018 р. / М-во освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний
університет імені Михайла Коцюбинського [та ін.]. Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД»,
2018. С. 155 – 158.
15.
Новікова
А. О. Психолого-педагогічні засади формування в учнів основної школи умінь і
навичок математичного моделювання. Засоби і технології сучасного навчального
середовища: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м.
Кропивницький, 18-19 травня 2018 року /Відповідальний редактор
С. П. Величко. Кропивницький: ПП «Ексклюзив-Систем». 2018. С. 18 –
19.
16.
Новікова
А. О. Використання програмного забезпечення GeoGebra
під час розв’язування прикладних задач змістової лінії “Функції та їх графіки”.
Наукові записки. Вип 169. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ
імені Володимира Винниченка, 2018. С. 112−115.
17.
Ботузова
Ю. В., Новікова А. О. Використання інтерактивної дошки на уроках
математики. Наукові записки. Вип 168. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький:
РВВ ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2018. С. 47−52.
18.
Ботузова
Ю., Новікова А. Інтерактивна дошка на уроках математики. Проблеми та інновації
в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник
матеріалів VІ-ї
Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький,
19-20 квітня 2018 р / За відп. ред. М. І. Садового. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім.
В. Винниченка, 2018. С. 34 – 36.
19.
Новікова
А. О. Педагогічні засади формування в учнів основної школи умінь
математичного моделювання. Сучасна освіта в контексті нової української школи:
зб. тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з
міжнародною участю, 11 – 12 жовтня 2018 р. М-во освіти і науки України,
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області. Чернівці,
2018. С. 62 – 64.
20.
Новікова
А. О. Навчальний проект як засіб формування в учнів основної школи
умінь математичного моделювання/ А. О. Новікова // Математика в
рідній школі. 2018. №11.
С. 44–47.
21.
Новікова
А. О., Чінчой О. О. Використання науково-технічного потенціалу агропромислових
виставок для реалізації методів математичного моделювання в курсах алгебри і
фізики загальноосвітньої школи. Наукові записки : [збірник наукових статей] /
М-во оствіти і науки України, Нац. пед. Ун-т імені
М. П. Драгоманова. Київ :
Вд-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Випуск CXXXXI(141). (Серія
педагогічні науки). С. 156–162.
22.
Швець
В. О., Новікова А. О. Математичне моделювання в курсі алгебри під час
розв’язування задач на рух. Науковий часопис Національного педагогічного
університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у
вищій та середній школі. Випуск 20 : збірник наукових праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова,
2018. С. 70 – 76.
23. Новікова
А. О., Чінчой О. О. Формування математичної компетентності учнів основної
школи в позаурочній роботі. Матеріали Міжнародної науково-практичної
конференції “Інноваційний потенціал сучасної освіти та науки”, НПУ імені
М. П. Драгоманова, м. Київ, 2020. С. 183 – 186.
Немає коментарів:
Дописати коментар