Математичне моделювання у курсі алгебри основної школи



Завантажити збірник

Навчальні проєкти:

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet

Навчальна практика

Блок 1. Програма з проведення навчальної практики учнів 8-го класу в редакційно-видавничому центрі
Блок 2. Виконання ремонтних робіт технічних агрегатів із пасовою передачею

 Список публікацій за темою дослідження

1.   Чінчой А. О. Організація і проведення навчальної практики старшокласників у редакційно-видавничому центрі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки: Реалії та перспективи. – Випуск 40: збірник наукових праць. – Київ, 2013. С. 269-273.
2.                  Чінчой А. О. Створення математичних задач з елементами історизму як засіб формування пізнавального інтересу учнів гуманітарних класів// Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки: Реалії та перспективи. – Випуск 47: збірник наукових праць. – Київ, 2014. С. 295-300.
3.        Чінчой А. О. Використання археологічного матеріалу на уроках математики// Наукові записки. – Випуск 6. – Серія: Проблеми  методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина ІІ. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2014.  С. 34-39.
4.     Чінчой А. О. Математичне моделювання як засіб здійснення міжпредметних зв’язків курсу алгебри / Чінчой А.О. //Наукові записки. – Вип 9. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Ч.1.  Кіровоград: РВВ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2016.  С. 54-61.
5.              Чінчой А. О. Розв’язування задач міжпредметного змісту методом математичного моделювання //Засоби і технології сучасного навчального середовища: Матеріали конференції, м. Кіровоград, 27-28 травня 2016 року/ Відповідальний редактор: С.П.Величко. Кіровоград: ПП «Ексклюзив Систем», 2016.  С. 64−66.
6.              Чінчой А. О. , Швець В. О. Математичне моделювання як один із методів реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу алгебри. Математика в рідній школі.  2016.  №9.  С. 27–30.
7.              Чінчой А. О. Прикладна спрямованість курсу алгебри основної школи //Реалізація наступності в математичній освіті: Реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 15-16 вересня 2016 року.  Х.: Вид-во «Ранок», 2016.  С. 129−131.
2017 р.:
8.    Новікова А. О. Система задач як засіб реалізації прикладної спрямованості курсу алгебри основної школи //Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми теорії і методики навчання математики: до 70-річчя кафедри математики і теорії та методики навчання математики НПУ імені М. П. Драгоманова», 11 –13 травня 2017 р., м. Київ, Україна – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017.  С.28 –29.
9.      Новикова А. А., Швец В. А. Прикладная направленность курса алгебры основной школы //Физико-математическое образование: цели, достижения и перспективы: материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 10 – 13 мая, 2017 г. / Белорус. гос. пед. ун-т им. М. Танка; редкол. С. И. Василец (отв. ред.) [и др.]. :  Минск: БГПУ, 2017.  С.122 –124.
10.  Новікова А. О., Швець В. О. Система задач з теми “Нерівності” як засіб реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу алгебри // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій та середній школі. – Випуск 18 : збірник наукових праць.  Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017.  С. 170 – 178.
11.          Новікова А. О. Змістова лінія тотожні перетворення в контексті прикладної спрямованості курсу алгебри / Новікова А.О. //Наукові записки. Вип 12.  Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 3.  Кропивницький: РВВ ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2017.  С. 37−41.
12.          Новикова А. Система задач как средство реализации прикладной направленности курса алгебры. Univers Pedagogic. Revistă de Pedagogie şi Psihologie a Institutului de Științe ale Educaţiei. 2017. Nr.4 (56). С. 48 – 52.
13.          Швец В.А., Новикова А.А. Прикладная направленность курса алгебры. Годишник на ШУ „Епископ К. Преславски‟ Факултет по математика и информатика, том XVIII C, 2017, стр. 105 – 117.
14.          Новікова А. О. До питання про створення системи прикладних задач з курсу алгебри основної школи. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.–практ. конф., 30 травня – 1 червня 2018 р. / М-во освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського [та ін.]. Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. С. 155 – 158.
15.          Новікова А. О. Психолого-педагогічні засади формування в учнів основної школи умінь і навичок математичного моделювання. Засоби і технології сучасного навчального середовища: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Кропивницький, 18-19 травня 2018 року /Відповідальний редактор С. П. Величко. Кропивницький: ПП «Ексклюзив-Систем». 2018. С. 18 – 19.
16.          Новікова А. О. Використання програмного забезпечення GeoGebra під час розв’язування прикладних задач змістової лінії “Функції та їх графіки”. Наукові записки. Вип 169. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2018. С. 112−115.
17.          Ботузова Ю. В., Новікова А. О. Використання інтерактивної дошки на уроках математики. Наукові записки. Вип 168. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2018. С. 47−52.
18.          Ботузова Ю., Новікова А. Інтерактивна дошка на уроках математики. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів VІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький, 19-20 квітня 2018 р / За відп. ред. М. І. Садового. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. С. 34 – 36.
19.          Новікова А. О. Педагогічні засади формування в учнів основної школи умінь математичного моделювання. Сучасна освіта в контексті нової української школи: зб. тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 11 – 12 жовтня 2018 р. М-во освіти і науки України, Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області. Чернівці, 2018. С. 62 – 64.
20.          Новікова А. О.  Навчальний проект як засіб формування в учнів основної школи умінь математичного моделювання/ А. О. Новікова // Математика в рідній школі.  2018.  №11.  С. 44–47.
21.          Новікова А. О., Чінчой О. О. Використання науково-технічного потенціалу агропромислових виставок для реалізації методів математичного моделювання в курсах алгебри і фізики загальноосвітньої школи. Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во оствіти і науки України, Нац. пед. Ун-т імені М. П. Драгоманова.  Київ : Вд-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Випуск CXXXXI(141). (Серія педагогічні науки). С. 156–162.
22.          Швець В. О., Новікова А. О. Математичне моделювання в курсі алгебри під час розв’язування задач на рух. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій та середній школі. Випуск 20 : збірник наукових праць.  Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. С. 70 – 76.

23.        Новікова А. О., Чінчой О. О. Формування математичної компетентності учнів основної школи в позаурочній роботі. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції “Інноваційний потенціал сучасної освіти та науки”, НПУ імені М. П. Драгоманова, м. Київ, 2020. С. 183 – 186.

Сделано на Padlet

Немає коментарів:

Дописати коментар